Mic dejun sănătos

Beauty Breakfast

Am fost, sunt și voi fi în căutarea unor variante optime pentru un mic dejun sănătos. Însă, pentru că dimineața este cea mai agitată perioadă a zilei, nu am timp să mănânc un mic dejun elaborat. Așa că, în afară de un mic dejun sănătos, sunt mereu în căutarea unui mic dejun sănătos și ușor de preparat.

Și, pentru că întâlnesc mulți medici minunați cu o experiență deosebită, îi mai întreb și informații care îmi sunt de folos personal. Așa s-a întâmplat că, stând de vorbă cu medicul Cristina Marin de la Del Mar Medical SPA (unde am făcut hidrocolonoterapie și v-am povestit aici) dânsa mi-a dezvăluit unul dintre secretele aspectului pielii impecabile pe care i-am admirat-o. Mi-a recomandat un mic dejun simplu și sănătos. Cu beneficii pentru digestie, dar și pentru aspectul pielii. Și mi-a plăcut mult nu numai pentru gust sau beneficii, dar și pentru că îl pot prepara seara rapid, iar dimineața – când sunt în cea mai mare grabă – doar îl iau din frigider și îl mănânc.

Seara, înainte de culcare, pun un iaurt (dacă ai intoleranță la lactoza poți folosi iaurt sau lapte de soia), storc zeama unei portocale sau pun apă simplă. Amestec bine până are consistența unui shake, apoi adaug și un fruct de sezon tăiat felii ( piersicile, caisele, căpșunele sunt absolut delicioase), plus o lingură de ovăz, semințe de floarea soarelui ( sau de dovleac) și o lingură de semințe de in măcinate. Las în frigider peste noapte acest amestec și, dimineață, îl mănânc la micul dejun.

Nici nu aș putea mânca mai mult la 8 dimineața, plus că îmi oferă boost-ul de energie de care am nevoie! De când am început experimentul, nu mai am probleme cu digestia și, da, se vede cu ochiul liber că pielea mea arată mai bine. Are o strălucire discretă care îmi place mult!